اخبار استان 02 بهمن 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رسیدگی دقيق و سريع به پرونده‌ها جلوه‌گر اقتدار نیروهای مسلح است

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نيروهاي مسلح گفت: رسیدگی با سرعت و دقت به پرونده‌ها، چهره سازمان قضایی نیروهای مسلح را در جمع فرماندهان نظامی ، انتظامی و به خصوص افکار عمومی، مقتدر و کارآمد جلوه خواهد داد.

به گزارش طاهر آنلاین، مسلم محمدیاران، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نيروهاي مسلح در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران اظهار کرد: همه وظیفه داریم جایگاه رفیع سازمان قضایی را در جامعه تبیین نماییم و با رفتار قانونی خود ، مراقب سو استفاده های اصحاب پرونده و به خصوص برخي وکلا باشیم و با توکل به خدا موجبات سرافرازی سازمان را در جامعه فراهم آورریم.

به داشتن همکارهای خوب مفتخریم و باید بدانیم که به عنوان کارمند سازمان قضای نیروهای مسلح در جمع خیل عظیم نیروهای نظامی و انتظامی می توانیم نقش آفرینی موثری نماییم و عامل کاهش جرائم گردیم.

گفتنی است در ابتدای مراسم حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گزارشی از اقدامات سازمان ارائه و پیشنهاداتی نیز بیان نمود .

همچنين در اين مراسم از رئیس شعبه اول دادگاه نظامی دو مازندران هادی سلیمانی فرزند شهید فضل الله سلیمانی از شهدای حماسه ششم بهمن آمل در سال ۱۳۶۰، بدلیل جدیت در امور محوله ، با اهدای لوح تقدیرتجليل شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *