اجتماعی 02 شهریور 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از کلاهبرداری با رسیدساز جعلی در بهشهر تا قاچاق موتورسیکلت در آمل

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری یک زن و مرد که با استفاده از رسید ساز جعلی از 250 نفر کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند 2 همدست زن و مرد که با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به خرید اجناس می کردند را شناسایی کنند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی این متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند و در تحقیقات و بازرسی های به عمل آمده از گوشی های آنان در مجموع 250 رسید جعلی جمعاً به مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به شناسایی 50 نفر از مال باختگان در این ارتباط، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ابراهیمی در پایان با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی و عدم اطمینان به افراد در هنگام معاملات تجاری و …، از شهروندان خواست: حتما سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را فعال تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

*کشف2 دستگاه موتور قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزشی بالغ بر 14 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ علی داداش تبار درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط افرادی در شهرستان آمل ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سی پی آر600 و کاوازاکی فاقد مدارک در بازرسی از منزل متهم 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزشی بالغ بر 14 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و در پایان، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق ، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *