اخبار استان 12 شهریور 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مواکب اوقاف در اربعین حسینی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و تهیه اقلام مختلف برای زوار، بیان کرد: موکب کودکان و نوجوانان با عنوان سفینه الحسین در سامرا برپا شده که به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از سامرا، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیهم‌السلام استان مازندران بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بیان خداقوت به خادمان حاضر در مواکب این سازمان در سامرا، اظهار کرد: برپایی موکب و ارائه خدمت به زائران به صورت شبانه‌روزی در کنار حرم امامین عسکریین جای تقدیر دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و تهیه اقلام مختلف برای زوار، بیان کرد: موکب کودکان و نوجوانان با عنوان سفینه الحسین در سامرا برپا شده که به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد.

عادل با اشاره به فعالیت ۳۶۰ موکب سازمان اوقاف برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی بیان کرد: این مواکب در داخل و خارج از کشور در نقاط مختلف به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: مواکب اوقاف در مرزهای محور میرجاوه، شلمچه، چزابه، مهران، خسروی، بیله سوار و جلفا و در کشور عراق در نجف، سامرا، کاظمین و طریق نجف به کربلا خدمات ارائه می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از بابت همکاری خادمین مواکب اوقاف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمت‌رسانی هستند، قدردانی کرد.
پایان پیام/

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *