اجتماعی 03 مهر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ضرورت تدوین طرحی برای استفاده از ظرفیت گردشگردان برای کمک به نیازمندان

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تدوین طرحی برای استفاده از ظرفیت گردشگردان در استان برای کمک به نیازمندان و محرومان شد و گفت: این اقدامات امام زمان (عج) را خوشحال و دشمنان را ناراحت می‌کند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در آئین اهدای ۳۱۳سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال و توزیع ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش هشت میلیارد ریال که در مصلای مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: این آیین برای سومین بار به شمارش ۳۱۳ یار خالص امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

وی خواستار تدوین طرحی برای استفاده از ظرفیت گردشگردان در استان برای کمک به نیازمندان و محرومان شد و افزود: این اقدامات امام زمان (عج) را خوشحال و دشمنان را ناراحت می‌کند‌.

*پرداخت تسهیلات اشتغال به دامادها

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در این مراسم، با بیان اینکه امروز ۳۱۳ جهیزیه تقدیم نوعروسان خواهیم کرد، اعلام کرد: اهدا با این شعار که منتظر کارت دعوت و عروسی هستیم اهدا داریم انجام شد.

وی از جهیزیه در سه مرحله در سال جاری خبر داد و گفت: ۲۷۷ سری جهیزیه در تیر ماه، ۲۵۱ سری جهیزیه در فروردین ماه و امروز هم ۳۱۳ سری با احتساب لوازم خانگی در مجموع ۸۷ میلیارد تومان جهیزیه در مدت ۶ماه اخیر اهدا کردیم.

معافی تصریح کرد: پویش‌های ما نشان از معجزه دارد، در سال گذشته ۵۸۰ میلیارد تومان برنامه ما تحقق پیدا کرد در پنج ماهه امسال نیز دقیقا همین مبلغ جذب شد، می خواهیم به سمت تحقق هزار میلیارد تومان برسیم که مددکاران جهادی و انقلابی ما در این زمینه قول دادند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ادامه داد: در بحث دانش آموزی اعلام کردیم که سرانه هر دانش آموز ۲ میلیون تومان است ۱۶ هزار دانش آموز مددجو داریم که ۴۰ میلیارد تومان را پیش بینی کردیم، تنها در یک روز ۸ میلیارد تومان و بعد از آن ۲۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شد و قطعا به این رقم خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه “خانه می‌سازیم خانواده هم می‌سازیم” یادآور شد: تا پایان مهر ماه ۱۱۲ خانه مددجویی را تحویل خواهیم داد، در حال حاضر ساخت ۷۰ مسکن مددجویی در بهشهر در حال انجام است که با رویکرد بسیج کاملا جهادی در طول دو ماه مسکن تحویل خواهیم داد، تفاهم نامه ساخت هزار مسکن را با فرمانده سپاه کربلای استان امضا کردیم.

معافی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال به دامادها اعلام کرد: دخترانی که ازدواج کردند را رها نمی‌کنیم به نوزادی که متولد می‌شود کمک بلاعوض خواهد شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *