اجتماعی 29 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از کشف 236 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران تا انسداد 48 ساعته محور هراز 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 236 میلیاردی انواع کالای قاچاق در سطح استان در طرح ویژه و ضربتی پلیس طی 72 ساعت گذشته خبر داد . 

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، بیان داشت : طــرح سـراسـري مبارزه با قاچاق کالا با همکاری ادارات کل صمـت، ‌جهاد کشاورزي و راهداري به مدت 72 ساعت در سطح استان به مرحله اجراء‌ گذاشته شد.

وی تصریح کرد: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری دیگر پلیس های تخصصی و فرماندهان  انتظامی شهرستان موفق شدند، بیش از 4 تن و 200 کيلوگرم آرد، 9 راس دام زنده، 5 موتور سيکلت سنگين، 96 هزار و 400 نخ انواع کالاي دخاني، 75 تن انواع چوب آلات جنگلي به همراه 200 عدد انواع مواد غذايي، يک خودرو خارجي،475 عدد  اموال فرهنگي و تاريخي،20 حلقه لاسيتک خودرو را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل 18 فقره پرونده قضائی در این طرح از شناسایی و دستگیری 19 متهم به قاچاق کالا خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار مفخمی ارزش ریالی کشفیات را برابر نظر کارشناسان 236 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام  و افزود: اموال مکشوفه به اداره اموال تملیکی تحویل شد.

* انسداد 48 ساعته محور هراز 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد 48 ساعته محور هراز برای انجام عملیات راهسازی از فردا خبر داد .

سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر، گفت: به منظور عمليات لکه گيري، روکش آسفالت و تعميرات سيستم روشنايي و تهويه تونل ها در محور هراز  این محور در روزهاي دوشنبه و سه شنبه 30 و 31 مردادماه به مدت 2 روز به صورت شبانه روزي مسدود است.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده مسير جايگزين در صورت لزوم محور های ” سوادکوه و کندوان” اعلام خواهد شد و رانندگان می توانند از این دو محور برای تردد استفاده کنند.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *