اخبار استان 18 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تمدید یک‌ساله تفاهم‌نامه همکاری‌ قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و جهاد کشاورزی

تفاهم‌نامه همکاری‌ قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برای یک سال دیگر تمدید شد.

به گزارش طاهر آنلاین، در راستای تفاهم‌نامه سال گذشته ۶۱۲۳ تن خوراک دام آماده ویژه مناطق محروم استان مازندران توسط سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران تخصیص و توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سطح ۴۱۲ روستا جهت کمک به دامداران مناطق محروم استان توزیع شد.

رضا سلیمان‌نژاد جانشین فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در این باره گفت با توجه به اینکه دامپروری در مناطق روستایی علاوه بر شغل و ایجاد سکونت دائم در روستا، به عنوان یک شیوه‌ی زندگی نیز مطرح است، محور فعالیت در کارگروه اشتغال و اقتصاد روستایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا قرار گرفت.

در این خصوص با ایجاد تفاهم‌نامه و توافق با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در یک همکاری مشترک در ۱۲ شهرستان که دارای دهستان‌های کمتربرخوردار بودند، مقدار ۶۱۲۳ تن خوراک دام آماده ویژه مناطق محروم استان مازندران در ۳۹ دهستان و ۴۱۲ روستای محروم استان توزیع شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *