اجتماعی 14 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری جلسه مبارزه با قاچاق كالا در پست استان مازندران

در جلسه مبارزه با قاچاق كالا در پست استان مازندران نمایندگان دیگر سازمانها ضمن بیان نقطه نظرات خود در رابطه بانقش پست در مبارزه با قاچاق کالا به بیان دیدگاه خود پرداختند.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان مازندران جلسه مبارزه با قاچاق کالا با محوریت پست صبح روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در سالن جلسات اداره کل پست استان مازندران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران , فریدصمدایی دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران و هیات همراه برگزارشد. محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در مقوله قاچاق کالا در استان مازندران پست را بهترین گزینه برای رفع این مشکل دانستند وافزودند در تمام کشورهای توسعه یافته پست مبارزه با قاچاق کالا است که این نشانگر نقش پررنگ پست به عنوان امانت دار جامعه میباشد.وی بابیان اینکه تجهیزات لازم برای این امر در پست تهیه شده افزودند پست هزینه فراوانی برای مبارزه با قاچاق کالا پرداخته که در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد وی همکاری بعضی سازمانها بخصوص پایانه مسافربری استان را در این راه بسیار مفید وسازنده دانستند وافزودند در این مسیر دشوار باید همه استان یک دل وهمراه پست باشند تابتوانیم مشکلات قاچاق کالا را در استان مازندران رفع کنیم.

در ادامه این جلسه نمایندگان دیگر سازمانها ضمن بیان نقطه نظرات خود در رابطه بانقش پست در مبارزه با قاچاق کالا به بیان دیدگاه خود پرداختند.

شایان ذکر می باشد مقررشد جلسات دیگری در این مقوله در سطح استان برگزارشود.در پایان بعد از جلسه محسن بخشی مدیرکل به اتفاق صمدایی دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران و هیات همراه از باجه پست خارجه ،باجه شهید صادقی و تجزیه و مبادلات مرکز استان ضمن عرض خداقوت به همکاران بازدید و از نزدیک روند اجرایی امورات مربوط به آن حوزه را نیز مورد بررسی قراردادند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *