اخبار استان 11 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محمدعلی موسی پور گرجی فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (ع) بندر امیرآباد شد

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (علیه السلام) اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، مراسم معارفه آقای دکتر محمد علی موسی پور گرجی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح علیه السلام اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد باحضور جناب سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و جناب سرهنگ ولی‌زاده جانشین سپاه ناحیه بهشهر و فرماندهان بسیج ادارات و مسئولین بندر امیرآباد و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت حضرت نوح (ع) برگزار گردید.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در این مراسم گفت: در جنگ شناختی دشمن علیه ملت بزرگ ایران بایستی از واقعه کربلا و عاشورای حسینی عبرت و درس گرفت و دو ماموریت اصلی را به خوبی پرداخت یکی کار و فعالیت در کارزار خدمت به مردم و نظام اسلامی با اولویت پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشتی و دیگری روایت گری به اندازه، به موقع و صحیح خدمت انجام شده به مخاطبین و جامعه هدف می باشد.

مجید رضا شعبانی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و همراهی بین مدیران، کارکنان و همه مجموعه های اثرگذار نیاز است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *