اجتماعی 08 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از انسداد محور هراز تا دستگیری همسر سابقِ انتقام‌جو در بهشهر

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز به علت ریزش کوه در محدوده لاریجان خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به دلیل ریزش کوه در محدوده  “استرابا کو” لاریجان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است .

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه برای بازگشایی این محور ادامه دارد، تصریح کرد: به همین منظور تردد کليه وسائط نقليه از محورهاي جايگزين کندوان و سوادکوه امکان پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگان، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

*انتقام از همسر سابق با انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر 

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

سرهنگ “ابوالقاسم ابراهیمی” اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام رصد مداوم فضای سایبری، موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهم در مقابل ادله محکم کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب آن را انتقام جویی شخصی از شاکی که همسر سابقش بوده است، عنوان کرد.

سرهنگ ابراهیمی در پایان از شهروندان عزیز خواست تا در فضای مجازی اخلاق اسلامی و ادب را رعایت کرده و به محض اطلاع و یا مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *