اجتماعی 28 تیر 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم از محل موقوفات در نخستین شب محرم در امامزاده قاسم(ع) بابل

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل از پخت و توزیع هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از محل موقوفات برای عزاداران حسینی شب اول محرم خبر داد و گفت: این نیت خیر در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حسن برزگر طی گفتگویی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، اظهار کرد: مراسمات عزاداری حضرت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در امامزادگان شهرستان بابل برگزار میشود.

وی افزود: واقعه کربلا داستان مقابله حق با باطل، مبارزه عدل با ستم و پیروزی خون بر شمشیر است و عاشورا حماسه مکرر تاریخ انسان و تمام روزها عاشورا و تمام ماه‌ها محرم و تمام سرزمین‌ها کربلا است.

برزگر خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بنا بر وظیفه شرعی نیات واقفین موقوفات مربوط به عزاداری سالار شهیدان اجرا خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل از پخت و توزیع هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از محل عوائید موقوفات این شهرستان برای عزاداران حسینی شب اول محرم خبر داد و گفت: این نیت خیر در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل اجرا شده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *