اخبار استان 08 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب است

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی و فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی‌ها، ضلالت‌ها و انحرافات فکری و اعتقادی در این نهاد مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه میاندورود به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی پیامی به شرح زیر صادر کرد؛

اگر ما بخواهیم این نظام در ذهن مردم تعمیق بشود و حرکت انقلابی این مردم همچنان ادامه پیدا کند باید افکار شهید مطهری در بین مردم رواج پیدا کند.
امام خامنه ای (مدظله العالی )

اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت فیلسوف فرزانه و فقیه والامقام استاد مطهری روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است که بیانگر تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت ها و انحرافات فکری و اعتقادی در این نهاد مقدس است.

موفقیت روز افزون این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در گرو این است که در راستای تقویت و ارزشهای معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله از تعالیم و فرهنگ ناب اسلام استفاده شود که این وظیفه خطیر بر عهده معلمان و مربیان و هادیان سیاسی و کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت کار می کنند است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک هفته عقیدتی در سپاه و بسیج از زحمات جهادگران عرصه تعلیم و تربیت: فرماندهان ، مدیران کانون ها، رابطین و شعبات نمایندگی در حوزه‌ ها و کانون های بسیج ناحیه ،معلمان، مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی تقدیر و تشکر کرده و توفیقات روز افزون را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از تدابیر امام خامنه ای مدظله العالی مسئلت می نماییم.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا یزدانی گلوردی

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *