اجتماعی 28 فروردین 1402 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محتکر میلیاردی روغن خودرو در ساری دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 6 هزار لیتر روغن خودرو به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان ساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”مرتضی میرزایی” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خودرو توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های  قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 6072 لیتر روغن خودرو کشف شد.

سردار میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی می شود، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *