اخبار استان 12 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رونمایی از تمبر افتتاح دوهزارمین مدرسه برکت در ساری

در افتتاح دوهزارمین مدرسه برکت در شهرستان ساری با حضور سرپرست ستاد فرمان امام،استاندار و مدیرعامل بنیاد برکت ،نمایندگان شهرستان ساری ومدیران استان رونمایی شد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان مازندران “افتتاح دوهزارمین مدرسه برکت با حضور عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، محمود حسینی‌پور استاندارمازندران، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت، حمید رضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس، زارعی وبابایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان ساری و میاندرود، بخشی مدیرکل پست استان مازندران از تمبر یادبود دوهزارمین مدرسه برکت در شهرستان ساری رونمایی شد.

این تمبر توسط عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام ممهور به مهر پست شد و حاضرین بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

این مراسم به مناسبت افتتاح مدرسه حیات طیبه برکت سردار سلیمانی در ساری یکی از بزرگترین مجتمع آموزشی و مجهزترین پروژه نمونه فاخر که در کشور نمونه ای ندارد که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت ساخت مدرسه دولتی که با مشارکت ۳۲ میلیارد تومان بنیاد برکت برای مناطق محروم در شهرستان ساری ساخته شد.

شایان ذکر می باشد این مجموعه آموزشی دولتی برای پایه تحصیلی ابتدایی تادبیرستان را تحت پوشش قرار میدهد دارای ۲۴کلاس درس و تمام امکانات لازم استاندارد را دارد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *