اجتماعی 07 اسفند 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل پزشکی قانونی مازندران برگزار شد

جلسه تکریم و تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل پزشکی قانونی مازندران باحضور مسئولان برگزار شد و کمال کمالی زاده تودیع و سلیمی معارفه شد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران،در این جلسه علی عباسی، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل و طرح مشکلات پزشکی قانونی در حوزه اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه ای به جایگاه و نقش ذیحسابان در دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاه ذیحساب در ادارات به شفافیت مالی و اجرای مقررات و قوانین منجر می شود.

مدیر کل پزشکی قانونی استان ، در ادامه صحبتها از کمال کمالی زاده که در این مدت به عنوان ذیحساب پزشکی قانونی همکاری نمودند قدردانی کرد و در ادامه برای سلیمی ذیحساب جدید این اداره کل آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم که ذیحساب جدید در راستای اهداف و تعامل خوب در جهت مرتفع کردن کمبودهای پزشکی قانونی گام بر دارد و از همکاران مالی خواستند که با ایشان همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه جلسه علیجان زاده، معاون خزینه و رئیس خزانه امور اقتصادی و دارایی از مدیر کل پزشکی قانونی استان و کارکنان اداری و مالی به خاطر انضباط مالی و اجرای مقررات جاری تشکر و خاطر نشان کرد: تعامل خوب، سازنده و مستمربین ذیحساب و اداره کل و جدیت در اجرای قوانین و مقررات منجر به ایجاد محیط قانونمند و سالم، شفافیت در بازرسی ها و اعتماد دستگاه‌های نظارتی خواهد شد.

*رضا سعادت فر دومین دوره مسابقات کبدی جوانان کشور خواهد بود

همچنین یکی از کارکنان اداره کل پزشکی قانونی استان در دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان بعنوان داور به میدان خواهد رفت.

به اذعان روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان از ۷ لغایت ۱۴ اسفند به میزبانی ارومیه و با حضور ۲۰کشور برگزار می شود که همکار رضا سعادت فر بعنوان داور ، بازی ها را قضاوت خواهد کرد.

گفتنی است رضا سعادت فر مسئولیت دبیر هیات کبدی استان ، سابقه قضاوت فینال یازدهمین دوره مسابقات کبدی ساحلی آزاد کشور انتخابی تیم ملی ، قضاوت در مسابقات جهانی بزرگسالان آسیا و قهرمانی جوانان جهان را نیز در کارنامه ورزشی خویش دارند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *