اجتماعی 25 بهمن 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان

در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» که با حضور حضور "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو، جمعی از معاونین، مدیران کل و مدیران روابط عمومی‌های شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو برگزار شد از سید علی مهدوی فر، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به دلیل کسب رتبه برتر تجلیل شد.

به گزارش طاهر آنلاین، بر اساس این گزارش، در این مراسم که با هدف تجلیل از خدمات روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد، روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از میان ۲۵ هزار اثر ارسالی در دو محور *رادیو وتلویزیون* و *خلاقیت و نوآوری* حایز رتبه برتر و شایسته تقدیر معرفی شد.

این گزارش می افزاید؛ ارزیابی روابط عمومی‌های شرکت‌های صنعت آب و برق در ۹محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی درون و برو‌ن سازمانی» صورت گرفت.

بر اساس این گزارش؛ پس از انتصاب دکتر موسوی تاکامی به سمت مدیر عاملی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، حرکت به سمت روابط عمومی نوین آغاز شد و تا به امروز با برنامه ریزی مناسب شاهد نیل به اهداف سازمانی و کسب موفقیت های روز افزون هستیم.

گفتنی است؛ مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان پیش از این نیز به دلیل عملکرد مناسب از سوی استاندار مازندران، مدیر عامل شرکت توانیر، مدیر کل روابط عمومی شرکت توانیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *