اخبار استان 24 بهمن 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیشگامان اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های پایلوت مازندران تشکیل شد

قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی در مازندران گفت: جبهه مردمی همگام با ۱۰ استان کشور بحث شکل‌گیری تعاونی‌هایی با هدف بهبود وضعیت اقتصادی مردم فراخوانی در سایت www.prsiran.ir منتشر کرده و اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبرهای خوبی دارد.

به گزارش طاهر آنلاین، سیدعلی سیدی تاجی در نشست خبری با موضوع تشکیل پیشگامان اقتصاد مقاومتی در شهرستان پایلوت استان مازندران که در دفتر مرکزی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ در ۴۰ سالگی انقلاب؛ برنامه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است، دشمنان با این شعار که ایران چهل سالگی خود را نمی‌بیند جولان دادند و سرانجام بیانیه گام دوم انقلاب از جانب مقام معظم رهبری به سمع و نظر مردم رسید‌.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بوده و در آن ۳۹ بار از کلمه جوان استفاده کرده است، استمراربخشی و استحکام‌بخشی این بحث زیاد بوده است، در سال ۱۳۹۷ جبهه مردمی با رویکرد با اولویت اقتصاد و مسائل دیگر، حزب، جناح و گروه‌های خاص و سهم خواه نیست، مردمی شدن امورات را در دستور کار دارد.

سیدی تاجی خاطرنشان کرد: ۳۱ تعاونی در پیشگامان اقتصاد مقاومتی داریم، در اقتصاد مقاومتی باید بیشتر تلاش کنیم نه اینکه مقاومت کنیم، دغدغه‌های ما از ناکارآمدی خیلی از مدیران است، یکی از تعاونی‌ها تعاونی مصرف است که فروشگاه‌های بزرگی در سطح شهرها احداث می‌شود که سهامدار آن خود مردم استان هستند.

قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی اضافه کرد: در مرحله اول ۷۰ هزار سهام به مردم واگذار می‌شود و از کسی پولی دریافت نمی‌شود از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تعاونی‌ها آغاز به کار می‌کنند، در مازندران همگام با ۱۰ استان چهار شهرستان نکا، بهشهر، گلوگاه و محمودآباد برای ایجاد تعاونی‌ها به‌عنوان پایلوت شکل گرفته است از اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ شروع می‌شود اولویت اول آن با تعاونی مصرف است‌.

این مسئول گفت: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک یارانه‌ها تبدیل به کالابرگ می‌شود و مردم در این تعاونی‌ها خرید می‌کنند سود حاصل از این فروشگاه‌ها هم پایان هر ماه به حساب مردم واریز می‌شود، قیمت‌های این فروشگاه بدون واسطه با قیمت ۳۰ الی ۵۰ درصد کمتر از بازار به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۳۱ تعاونی در پیشگامان اقتصاد مقاومتی داریم، گفت: در اقتصاد مقاومتی باید بیشتر تلاش کنیم، دغدغه‌های ما از ناکارآمدی خیلی از مدیران است، یکی از تعاونی‌ها تعاونی مصرف است که فروشگاه‌های بزرگی در سطح شهرها احداث می‌شود که سهامدار آن خود مردم استان هستند.

سیدی با اعلام اینکه فراخوان در سایت www.prsiran.ir منتشر شده است، گفت: از همه مردم دعوت میشود که برای دریافت فراخوان وارد این سایت شوند، هر کاری مستلزم یک کار رسانه ای است.

قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی در مازندران یادآور شد: ما به دنبال تبیین منویات امام خامنه‌ای هستیم، در این راستا ساختارمند و برنامه‌محور هستیم، در طول ۴۴ سال اولین جبهه مردمی به‌دنبال مردمی گردن امور هستیم، مافیا و سگان قلاده به گردن مافیا هم بدانند که بزرگترین مشکلات اقتصاد این جماعت هستند که به دست مردم به زباله‌دان تاریخ خواهیم فرستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خبرهای خوبی در راه است، از همه مردم مازندران دعوت می‌کنیم که به جبهه مردمی بپیوندد و متحد و منسجم اتفاقات جدیدی را رقم بزنیم.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *