اجتماعی 28 مهر 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تکریم ارباب رجوع در اولویت کار کارکنان بهزیستی ساری

مدیر بهزیستی ساری در حاشیه برگزاری جلسه واحد مدیریت عملکرد و بازرسی با مسئولان واحدهای تخصصی و نظارتی با مراکز مثبت زندگی در راستای شاخصه‌های این حوزه تاکید کرد که یکی از شاخصه‌ها حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و ‌‌‌‌... است.

به گزارش طاهر آنلاین و به اعلام سیدمرتضی موسوی در این جلسه با اشاره به اقدامات حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد حقوق شهروندی تاکید شد که تکریم ارباب رجوع ضمن ملزم کردن به ارائه آموزش‌های لازم و ممنوعیاتی که در کار وجود دارد مورد تاکید ماست.

وی یادآور شد که نگاه ما این است که در این حوزه حقوق شهروندی به‌‌صورت جامع رعایت شود و همچنین شماره دیده‌بان ۱۴۸۲درقالب پوستردرکلیه مراکزنصب گرددو باید تکریم ارباب رجوع درراس امورات باشد .

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *