اجتماعی 01 آبان 1403 - 22 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای طرح تحولی ویژه گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران بعنوان کار ویژه بهزیستی استان نام برد

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در همایش نقش زنان کارمند در منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با محوریت خدمت جهادی که در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، گفت: در اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، جهاد اعم از جهاد دفاعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی است.

وی با مهم برشمردن نقش زن در مدیریت خانواده و تربیت نسل آینده کشور، افزود: زنان انقلابی در عرصه‌های مختلف جهادی می‌توانند دوشادوش مردان به مقابله با دشمن بپردازند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در ادامه اظهار داشت: جهاد اقتصادی، فرهنگی و جهاد تبیین از انواع جهاد است که زنان در آنان نقش برابری با مردان دارند یا می‌توانند پیشگام باشند.

بریمانی تصریح کرد: مفهوم جهاد دارای گستره عامی است و شامل هر گونه مجاهدت در راه خدا در عرصه‌های مختلف زندگی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به فراخور زمان و بر حسب شرایط کشور و چگونگی تهاجم مستکبران و ترفندهایی که مخالفان انقلاب برای ضربه زدن به نظام از آن استفاده می کنند، از جهاد علمی، جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی سخن گفتند و مردم جامعه را به شرکت در گونه‌های مختلف جهاد با مستکبران فراخوانده اند.

این مسوول شناخت گونه‌های جهاد زنان از دیدگاه مقام معظم رهبری را راهی برای تداوم و قوت بخشیدن به حضور بانوان در صحنه های جهاد با دشمنان انقلاب عنوان و خاطر نشان کرد: زنان انقلابی ایران در کنار مردان و گاه پیشاپیش آنها در صحنه‌های مقابله با دشمنان حاضر شده و در برابر حملات معاندان مستکبر ایستادگی کرده و رهبر انقلاب نیز جهاد را بر زن و مرد واجب شمرده و همواره بر نقش زنان در حفظ و حراست کشور تاکید می‌فرمایند.

بریمانی در ادامه از اجرای طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران بعنوان کار ویژه بهزیستی استان نام برد و گفت: این طرح از شهریور ماه ۱۴۰۱ با هدف ارتقای شاخص های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پنج شنبه هر هفته در مناطق بالادست و دوردست استان و محلات کم برخوردار به صورت همزمان در ۲۲ شهرستان استان اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران تا کنون در ۱۴۲۲ روستا ضمن ارائه خدمات توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، آگاه‌سازی و توانمندسازی، ۱۲۰۲ دیدار با خانواده شهدای والامقام،۱۴۲۲ مورد عطرافشانی گلزار شهدا، شناسایی ۳۶۹۲ مورد گروه هدف نیازمند به ارائه خدمات، توزیع ۶۴۹۴ بسته معیشتی بین افراد تحت پوشش، تحویل ۱۱۴۰ قلم تجهیزات کمک توانبخشی به گروه هدف، مبلغ ۳۰ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال جذب مشارکت‌های نقدی و ۳۷ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال جذب مشارکت‌های غیر نقدی از خیرین منطقه و ویزیت نزدیک به ۱۲ هزار نفر از اهالی توسط پزشک، فیزیوتراپ، کار درمانگر، بینایی سنج، شنوایی سنج و… اجرا گردید.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *