اخبار استان 30 مهر 1403 - 18 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رشد ۷۳درصدی پرداختی مالیات ارزش افزوده توسط امور مالیاتی مازندران

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران آمار پرداختی مالیات ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان مازندران را اعلام کرد و از رشد ۷۳درصدی آن نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی مازندران، بهرام سلطانی سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران طی مصاحبه ای گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۱۰۳۱ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب شهرداری ها،دهیاری ها، فرمانداری ها و امور عشایر در جهت توسعه ، عمران و آبادانی واریز گردیده است که این مبلغ در مقایسه با سال ۱۴۰۲ (۵۹۷ میلیارد تومان ) ۷۳ درصد رشد داشته است.

بهرام سلطانی در ادامه گفت: همچنین در مدت اعلام شده مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت توسعه بهداشت و سلامت واریز گردیده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۲ (۱۲۵ میلیارد تومان ) ۱۵۷ درصد رشد را شاهد بوده ایم.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران افزود: مبلغ 37 میلیارد تومان نیز از محل ۲۷ صدم درصد مالیات ارزش افزوده به حساب وزات خانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش پرداخت گردیده است.

وی در انتها افزود: در مجموع ۱۳۹۰ میلیارد تومان از سوی این اداره کل در شش ماهه ابتدایی سال جاری از محل مالیات بر ارزش افزوده در جهت توسعه، آبادانی ،بهداشت و رفاه واریز گردیده است. که در مقایسه با سال گذشته (واریز ۷۴۱ میلیارد تومان) ۸۷ درصد رشد داشته است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *