اخبار استان 30 مهر 1403 - 22 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تخصیص اعتبار 70 میلیارد تومانی برای تسهیل رفت و آمد در بندرامیرآباد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در بازدید از احداث تقاطع همسطح محور بندر امیرآباد به رستمکلا، گفت: طرح ساخت تقاطع هم‌سطح رستمکلا به عنوان یک طرح شاخص با رویکرد عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، با سازمان بنادر و دریانوردی کشور در گذشته مورد توافق قرار گرفت. ‎

به گزارش طاهر آنلاین،عبدالرضا دادبود با توجه به اهمیت و حساسیت پروژه توضیح داد: بر اساس تعهدات سازمان بنادر مقرر شد که در راستای رفع چالش در شهرها و مسیرهای تردد ماشین آلات و کامیون‌های بندر امیرآباد، اعتباراتی تخصیص یابد.

وی افزود: بازگشایی معابر، ایجاد میدان، ایجاد تقاطع همسطح و غیر همسطح و چندین پروژه دیگر در مسیر تردد بندری باید ایجاد گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با اعلام که این توافق‌نامه بین بنادر کشتیرانی و استانداری و بسیج سازندگی به امضا رسید، خاطرنشان کرد: منابع اعتباری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان را سازمان بنادر تامین خواهد کرد و باقیمانده اعتبارات از طریق استان تخصیص می‌یابد.

عبدالرضا دادبود با اعلام اینکه با تخصیص اعتبار در کمترین زمان ممکن بسیج سازندگی عملیات اجرایی پروژه را آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: با این منابع اعتباری پروژه‌هایی برای رفع مشکلات ترافیکی، منطقه دسترسی آسان برای مردم و ماشین آلاتی که به سمت بنادر تردد می‌کنند، عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به مشکلات اداری در برخی پروژه‌ها، اضافه کرد: اغلب مشکلات اداری پروژه‌ها رفع شده است و توافق اولیه با راه آهن و مجوز ساخت موقت تقاطع همسطح صادر شده تا در آینده امکان برای تقاطع غیر همسر به صورت دائم فراهم شود.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *