اخبار استان 24 مهر 1403 - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

نام دانشگاه فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت تغییر پیدا کرد

حسن سلمانی تیله نویی؛ رئیس دانشگاه ملی مهارت استان مازندران، درپی تصویب ماده واحده تغییر نام «دانشگاه فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت» درشورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن توسط رئیس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش طاهر آنلاین، متن پیام ایشان بدین شرح است:
به فضل الهی تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت که در جلسه 903 مورخ 1403/6/6 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است توسط دکتر مسعود پزشکیان رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

ماده واحده: با استناد به مصوبه جلسات 529 و 530 مورخ 1382/9/11 و 1382/9/25شورای عالی انقلاب فرهنگی و تائید نهایی مصوبه جلسه 974 مورخ 1403/4/3شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای به «دانشگاه ملی مهارت» تغییر نام می یابد.

با کمال مسرت،این بالندگی ارزشمند را که نشان از رشد و توسعه این نهاد آموزشی است به هیئت رئیسه محترم دانشگاه،اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملی مهارت سراسرکشور،بویژه بنیانگذار پرتلاش،هوشمند و با درایت این تحول بنیادی و اثر ماندگار برای فرزندان این مرز و بوم،جناب آقای دکتر عرفان خسرویان رئیس سابق دانشگاه، هیات رییسه محترم سابق و سایرعزیزانی که در این راه تلاش مستمر و بی‌وقفه نمودند تا این اتفاق کلیدی و اثر بخش رقم بخورد، صمیمانه تبریک عرض مینمایم.

روابط عمومی، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشکده‌های دوازده گانه دانشگاه ملی مهارت استان مازندران

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *