اخبار استان 19 مهر 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

راهیابی نمایش خیابانی “هیرکان” به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان

هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه سال جاری، به دبیری سید فاتح بادپروا در مریوان برگزار می‌شود.

به گزارش‌ طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از میان ۱۱ اثر نمایشی متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، نمایش هیرکان از استان مازندران بعنوان یکی از ۴ نمایش منتخب در بخش «نیشتمان» این جشنواره راه یافت.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصراله زاده و با بازی سیده زهرا حسینی، رها شکوهی و سید محمد موسوی و به تهیه کنندگی فرج اله خانپور تولید شده است.

در این نمایش سما کابلی به عنوان دستیار کارگردان و طراح لباس و مهسا باقری به عنوان طراحی و فضا سازی گروه را همراهی می‌کنند و موسیقی آن را نامی ایمن و طراحی پوستر و بروشور این اثر را سید مسعود ساداتی بر عهده دارند.

این نمایش، از روزگار جنگل‌های هیرکانی مازندران روایت می‌کند که مورد تعرض قرار گرفته است. برای حفظ این جنگل، جنگلبانان زیادی جان‌فشانی کرده‌اند. در این بین اتفاقاتی هم رخ داده که باعث شده …

هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه سال جاری، به دبیری سید فاتح بادپروا در مریوان برگزار می‌شود.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *