اخبار استان 16 مهر 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور در بین مردم و حل مشکلات از اوامر مقام معظم رهبری است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت: حضور در بین مردم و حل مشکلات آنها از اوامر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای و دستورات رئیس محترم دستگاه قضا و خواسته جدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران، در پی حدوث اختلاف بین مردم و ماموریت یکی از یگان‌های نیروهای مسلح در منطقه، حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی مازندران با حضور در روستای سمسکنده با اهالی محل، دیدار کرد.

حجت الاسلام زارعی ضمن تبیین ماموریت های سازمان قضایی تصریح کرد : نیروهای مسلح جایگاه بسیار مهم، ویژه و اثرگذاری در جامعه برای ایجاد امنیت مردم دارند، که سازمان قضایی موظف است از این اعتبار و اقتدار نیروهای مسلح که منشا آن همین اعتماد، حمایتهای مردم و شهروندان است، محافظت نماید تا برای ماموریتهای نیروهای مسلح که حراست از مردم و تمامیت ارضی ایران است، خدشه ای وارد نشود.

وی تصریح کرد : حضور در بین مردم و حل مشکلات آنها از اوامر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز و دستورات رئیس محترم دستگاه قضا و خواسته جدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور است.

این مقام قضایی ضمن اشاره به اینکه سازمان قضایی ماموریت‌های مهم وحساسی را برعهده دارد افزود : به جرات می گویم نیروهای مسلح ما درهمه حال حافظ جان ومال وحقوق ملت هستند و در عین حال با نیروهای مسلحی که احیانا ناقض حقوق شهروندی و عامه و محیط زیست ومنابع طبیعی می باشند به شدت برخورد خواهیم کرد .

در ادامه تعدادی از شهروندان مطالبی را عنوان و در انتها پس از ملاقاتهای چهره به چهره صورت گرفته مقرر گردید، جلسه ای دیگر با حضور مطلعین منطقه با طرف دیگر که از ارگانهای نظامی می باشد، در سازمان قضایی مازندران باهدف حل موضوع اختلافی برگزار شود.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *