اخبار استان 12 مهر 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

۶۰درصد از مقالات رسیده به همایش ملی مدار معلمی از مازندران بود

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: معلمان به کارهای علمی ، پژوهشی ، مسئله یابی و حل مسئله اهتمام جدی دارند و در همایش ملی مدار معلمی  ۶۰ درصد مقالات ارسالی از استان مازندران بوده است.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران” حسین کمالی” مدیر کل آموزش و پرورش استان، در همایش ملی مدار معلمی اظهار کرد: نقطه آغاز اقتدار و عزتمند شدن از مدرسه و معلمی است.

وی افزود: معلمان به کارهای علمی ، پژوهشی ، مسئله یابی و حل مسئله اهتمام جدی دارند و در این همایش  ۶۰ درصد مقالات ارسالی از استان مازندران بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد:  از زاویه دانش و روش کار معلمی و همچنین بینش و منش کار معلمی باید به این همایش‌ها توجه کرد و خوشبختانه  معلمان، پرتلاش، دلسوز و نجیب هستند و  تمام توان خود را برای آموختن  به دانش‌آموزان به کار می‌ بندند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش‌ها باید بتواند به دانش ، معرفت و معلومات معلمان در حوزه‌های حرفه‌ای و تخصصی کمک کند و به تقویت شخصیت معلمی یاری برساند .

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران بیان کرد: معلم بایدواقع نگر ،همراه و ملازم دانش آموز باشد و با سعه صدر ، محبت و مهر به آموزش بپردازد و هدایتگری و راهبری داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید  شخصیت معلمی را در خود تقویت کنیم و دنبال حل مسئله ، چرایی و چیستی مسئله بوده و  شناخت درست از دانش آموز داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری اجلاسیه  شهدای دانش آموز و فرهنگی، یادآور شد: ۷ هزار دانش آموز و فرهنگی در اجلاسیه شهدای دانش آموز با اشتیاق حضور داشتند.

کمالی از عوامل و دست اندرکاران برگزاری همایش ملی مدار معلمی تقدیر کرد و گفت: برگزاری چنین همایش هایی بمنظور ارتقاء سطح دانش معلمان در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری،فراهم کردن فرصت تبادل نظر و تجربه میان استادان و معلمان،  با اهمیت  است.

خاطر نشان می شود: اولین همایش ملی مدار معلمی با حضور”کمالی”مدیرکل آموزش و پرورش مازندران؛مسئولین استانی و شهرستانی،اساتید دانشگاه ، مدیران و معلمان  به میزبانی شهر آمل برگزار شده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *