ساری 25 شهریور 1403 - 4 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

جمهوری اسلامی محاسبات دشمنان را بهم ریخت

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه در جمع کارکنان سپاه ساری گفت :نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ساری سرهنگ پاسدار محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه استکبار برای حفظ قدرت و نفوذ خود در منطقه ساکت نمی نشیندگفت : جنگ افروزی،تجهیز کشورهای دست نشانده عربی،دامن زدن به اختلافات قومی قبیله ای ،حمایت از طرحهای ضد امنیت ملی ،تحریمهای اقتصادی،ایجاد و حمایت از تنشهای مرزی،حمایت از اغتشاشات داخلی مجموعه ای از اقدامات خبیثانه دشمن در برابر ایران اسلامی است.

وی افزود : باید تمام اختلاف نظرها،تخریب چهره ها و نامزدهای انتخاباتی بعداز پایان انتخابات جمع شود و همه مسئولین و مردم در مسیر پیشرفت کشور همدست و همیار هم باشند چرا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موفقیت دولت موفقیت همه ما است.

محمد اکبرزاده در ادامه به ترور شهید هنیئه در تهران اشاره کرد و اذعان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی می توانست هنیئه را در ترکیه یا در قطر ترور کند اما این کار را در تهران انجام داد تا ما را وارد بازی که خودش طراحی کرده وارد کند اما جمهوری اسلامی هوشمندانه عمل می کند و با در نظر گرفتن همه جوانب پاسخ قطعی را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد:هیچکس از جنگ استقبال نمیکند اما ما همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده ایم.

این کارشناس در خاتمه بهبود معیشت مردم و اقتصاد کشور را از اولویتهای دولت بیان کرد و خاطر نشان کرد : نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت و این تبدیل به یک چالش جدی برای دشمنان شده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *