اخبار استان 20 شهریور 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اعلام جزییات برپایی نمایشگاه کنگره ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید مازندران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران از برپایی نمایشگاهی در راستای برگزاری کنگره ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید مازندران از هشتم الی ۱۲ مهر ماه جاری به دبیری نهاد کتابخانه‌ها خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های مازندران، سکینه خاتون مهدیان پور امروز در جلسه برنامه‌ریزی کمیته جنبی برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به برنامه برگزاری کنگره ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز مازندران، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه این کنگره اتفاق خوبی است که باید قدر بشناسیم.

وی با بیان اینکه برای ما توفیق است که بتوانیم برا شهدا کار کنیم، افزود: کار دبیری نمایشگاه برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوده و نهاد کتابخانه‌ها دبیر برنامه‌های جنبی آن و کار اجرایی بر عهده سازمان فرهنگی هنری شهرداری قائمشهر است.

مهدیان پور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سه محور؛ کتاب حوزه دفاع مقدس، نمایشگاه عفاف حجاب و نوشت افزار و محصولات فرهنگی برپا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه آثار هنرمندان استان در حوزه شهدا و دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: نمایشگاه از هشتم الی ۱۲ مهر برپا خواهد شد و در ساعات ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ الی ۲۳:۳۰ فعال است.

این مسئول همچنین، برگزاری نشست تخصصی نقد کتاب، اجرای فیلم، عصر شعر با موضوع دفاع مقدس و نقالی توسط حوزه هنری و برگزاری دو جلسه نقد و پنج رونمایی کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های مهم این نمایشگاه اعلام کرد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *