اجتماعی 10 شهریور 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تخصیص اعتبار برای توسعه سایت تلفن همراه در روستاهای ساری و بهشهر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از تخصیص اعتبار برای ۲۶ روستای شهرستان بهشهر در طی سه سال گذشته، بهره برداری از پروژه ارتباطی روستای باباکلای بخش چهاردانگه و تخصیص اعتبار برای ۴۳ روستای شهرستان ساری باهدف توسعه سایت تلفن همراه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران همزمان با هفته دولت در گفت‌گو با خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از سایت جدید تلفن همراه در روستای مرزی سرخ گریوه شهرستان بهشهر، بهره برداری از پروژه ارتباطی روستای باباکلای بخش چهاردانگه و تخصیص اعتبار برای ۴۳ روستای شهرستان ساری، اظهار کرد: دولت‌های مختلف تعطیلی نداشته و با عوض شدن دولت‌ها این مسیر پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

وی همچنین به تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در شهرستان بهشهر اشاره کرد.

همزمان با هفته دولت آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهشهر در روستای سرخ گریوه بخش یانه سر تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه سایت های تلفن همراه در بخش یانه سر شهرستان

اعزی ادامه با اشاره به اینکه روستای سرخ گریوه در پیشانی ورودی استان مازندران از سمت استان سمنان قرار داشته، تصریح کرد: چهارمین سایت ۶۶ متری استان مازندران در این منطقه به بهره برداری رسید و پوشش دو روستای گردشگری سرخ گریوه و کلیا به همراه پوشش ۴ کیلومتر از جاده مواصلاتی موجود در این محدوده تامین شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با اشاره به تخصیص اعتبار برای اتصال و تقویت پوشش اینترنت برای ۴۳ روستای شهرستان ساری خاطرنشان کرد: از این تعدد روستاهای تخصیص اعتبار یافته، تعداد ۲۷ روستای آن مرتبط با بخش چهار دانگه است.

وی اعلام کرد: از ۴۳ روستای ابلاغی شهرستان ساری، تاکنون ۲۶ روستای این شهرستان از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار و به شبکه ملی اطلاعات متصل گردیدند و کار در ۱۷ روستای باقیمانده در دست اجراست.

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *