اجتماعی 03 شهریور 1403 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پایان اردوهای تخصصی مهارتی تابستانه در مازندران

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران از پایان ۱۰ دوره اردوهای تخصصی و مهارتی تابستانه خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در پایان ۱۰ دوره اردوهای تخصصی و مهارتی تابستانه که به میزبانی مازندران و با حضور هزار دانش آموز از ۱۷ استان در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکناربرگزار شد گفت:اردوهای تخصصی باهدف مهارت افزایی، پشتیبانی شغلی ،تیم سازی دانش آموزان و شرکت درکلاس های تئوری و عملی برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به اینکه بهترین اتفاق در زندگی دانش آموزان انتخاب مسیر درست است گفت:دانش آموزان امروز با تلاش و جدیت باید به فکر آینده باشند و با انتخاب درست در زندگی به سمت اهداف خود گام بردارند.

وی به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند تبليغ كنيد كه مردم فني و حرفه اي را بشناسند ، تا آن نوجوان يا جواني كه مي خواهد بيايد فني و حرفه‌اي بداند كه دارد به محيط عِلم و عمل می‌رود اشاره کرد و گفت:باید با هدایت و کمک به دانش آموزان برای ورود به هنرستان و کسب مهارت های تخصصی در جهت توانمند سازی ، ایجاد کسب و کار و درآمد تلاش فراوان نماییم.

معافی با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند ،ایران قوی را باید شکل دهیم و بزرگترین راه مبارزه با دشمن مبارزه با فقر است بیان داشت:ایران قوی یعنی، ایرانی ماهر و توانمند و این اردوهای تخصصی مهارتی یکی از مسیر های مهم در راستای توانمندسازی دانش آموزان و آینده سازان این کشور در جهت تحقق تاکیدات رهبری در شعار سالهای اخیر مبنی بر رونق و رشد تولید است.

وی با اشاره به اینکه چهار دوره اردوی تخصصی با عنوان «دختران آینده ساز» با حضور مادران و دختران مقطع تحصیلی اول،دوم و سوم با همکاری موسسه شتاب دهنده تخته سیاه و شش دوره اردویی تخصصی مهارتی با حضور دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم هنرستانی با همکاری موسسه شتاب دهنده نمکدان برگزار شد گفت:در شش دوره اردوهای مهارتی آموزش های تخصصی با حضور اساتید برجسته برای دانش آموزان رشته های، صنایع دستی، گرافیک، طراحی دوخت، کامپیوتر و معماری برگزار شد.

معافی خاطر نشان کرد: مهمترین رویکرد کمیته امدادتوانمند سازی است و ما باید دست در دست هم در جهت پیشرفت و آبادانی ایران گام برداریم و این امر مستلزم مهارت آموزی و کار آفرینی است.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *