اخبار استان 01 شهریور 1403 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تشکیل اولین پایگاه بسیج “بخشداری” توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از تشکیل اولین پایگاه بسیج بخشداری در بین ۳۱ استان کشور توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سرهنگ مجیدرضا شعبانی امروز پنجشنبه اول شهریور ماه در نشست خبری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا که در سالن جلسات میراث فرهنگی استان مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما میتوانیم رسانه گردشگر داشته باشیم.

وی افزود: برای امام راحل رضای خداوند در همه حوزه‌ها اهمیت داشت، اگر چهارده دولت پس از شعار “دولت تشکیل می‌دهم” به‌وجود آمده اگر خود را با آرمان‌های انقلاب منطبق کند ما کمکش می‌کنیم.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه ما نظامی نبودیم بسیجی بودیم، تصریح کرد: ما در گشت محله‌محور کمک‌کار هستیم، در عرصه دولت بسیج ادارات کمک است، اگر جایی اختلاس شکل گرفت بسیج در آنجا نیست و روح بسیج در آن دمیده نشده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با تاکید بر لزوم تفکر بسیجی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: عدم توجه به مراجعین بدون پارتی توسط کارمندان کسی که اسم نهاد جمهوری اسلامی را یدک می‌کشد میتواند فعل توانستن را خوب صرف کند ما هم کمک خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج برادری خودش را در همه دولت‌ها اثبات کرد، تاکید کرد: امسال در هفته دولت با برنامه‌های کنگره‌های شهدا بعد از ۱۱ سال حال و هوای شهدایی داریم.

وی با اشاره به جزییاتی از برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در هفته دولت، اعلام کرد: ما در بخشداری بسیج نداشتیم، افتخار داریم در بین ۳۱ استان اولین پایگاه بسیج بخشداری را شکل دهیم.

سرهنگ شعبانی با اشاره به برپایی ۲۲۵ میزخدمت و توزیع ۲۱۵ بسته مومنانه، خاطرنشان کرد: شهید شاخص امسال شهید محمدحسین جوکار است، شهید کارمندی استان ما شهید محمد آذری اهل کلاردشت است، یادواره شهدا امسال در ۲۱شهریور ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا همچنین از برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی، نشست جهاد تبیین، برگزاری ۲۳۶ برنامه در هفته دولت خبر داد.

*ثبت جهانی اثر لاک‌تراشی میاندورود

همچنین حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران در این نشست اظهار کرد: رسانه میتواند از بازوان بسیار قوی در انعکاس اخبار مخصوصا فرهنگ گردشگری باشد، در ارتقای فرهنگ عام مردم موثر است ما باید میراث‌دار باشیم.

وی با بیان اینکه مالک مکلف به حفظ اموال میراثی و ما ناظر عالی در حفظ آن هستیم، گفت: در هفته دولت جشنواره‌های غذای محلی را داریم، جشنواره صنایع دستی، اثر لاک‌تراشی از میاندورود در یونسکو ثبت جهانی خواهد شد.

ایزدی با بیان اینکه افتخار ما این است که روستای کندلوس را در نوشهر به‌عنوان اولین روستای گردشگری معرفی کنیم، گفت: بسیج میراث فرهنگی برای اولین بار میزبان یک شهید گمنام بودیم.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر در تجلسه ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *