ساری 22 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خبرنگاران بیانی صادقانه و مطالبه‌گری از مسئولین داشته باشند

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اثرگذاری نقش پیام‌رسانی و سوق‌دهی افکار عمومی خبرنگاران خواستار بیان صادقانه و مطالبه‌گری از مسئولین شد

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سرهنگ‌ پاسدار سیدابراهیم شریفی امروز در نشست خبری تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: دغدغه‌های اصحاب رسانه در حوز‌های مختلف ستودنی است.

وی افزود: یکی از نقش‌های بارز و برجسته اصحاب رسانه تولید محتوا براساس وضعیت جامعه کنونی است، امروز یک نظام استکباری با تمام ابزار روز ایستاده است تا فقط نظام اسلامی را در ایران ساقط کند.

سرهنگ شریفی یادآور شد: میدان مبارزه و جهاد باید توسط اصحاب رسانه و قلم رقم بخورد و آن به تحریر درآوردن واقعیت‌های موجود در درون نظام انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اثرگذاری نقش پیام‌رسانی و سوق‌دهی افکار عمومی خبرنگاران خواستار بیان صادقانه و مطالبه‌گری از مسئولین شد و آن را پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام دانست.

این مسئول اعلام کرد: امروز یکی از افتخارات رسانه در انقلاب اسلامی آزادی‌بیان است البته یک سری مشکلات وجود دارد که بر کسی پوشیده نیست، تعیین وقت و زمان ظلم است به خود خبرنگار چون دنیای امروز دنیای رسانه و خبر بوده و شب و روز نمی‌شناسد.

وی ضمن تقدیر از خبرنگاران، گفت: نقش خودتان را کم نکنید در این جنگ رسانه‌ای که میدان مبارزه است مجاهد می‌طلبد، مجاهد هم کسی است که خسته نمی‌شود و همیشه دشمن دارد.

سرهنگ شریفی در پایان ضمن اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر کرد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *