اخبار استان 21 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بی‌مهری خودروسازان با فولادین ذوب آمل/ دلوسه کنسرو گوشتی تولید می‌کند

در بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی آمل، رئیس هیات مدیره شرکت فولادین ذوب آمل از روی زمین ماندن تعهد دریافت قطعات ۶۰۰میلیارد ریالی توسط ایران‌خودرو و ساپکو گلایه کرد و مدیر اداری و منابع انسانی شرکت دلوسه از راه‌اندازی بخش جدید تولید کنسروهای گوشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، تور رسانه‌ای خبرنگاران به همت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک به مقصد شهرک صنعتی آمل برگزار شد.

به گفته روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، شهرک صنعتی آمل با ۹۲هکتار وسعت، ۲۳۹ قرارداد منعقده دارد که از این تعداد ۱۹۸ قرارداد به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر ۱۶۸ واحدش فعال است.

پس از ورود اصحاب رسانه به شهرک صنعتی آمل شرکت فولادین ذوب آمل اولین شرکت میزبان شد و میزگردی به نمایندگی مجتبی روشن رئیس هیات مدیره شرکت فولادین ذوب آمل برپا شد.

به گفته روشن، فولادین ذوب آمل با ایجاد اشتغال برای بیش از ۲هزار و ۲۰۰ نفر در بحث ریخته‌گری قطعات خودرویی زیرمحموعه‌های مختلفی دارد و از بزرگترین تامین کننده‌های قطعات شرکت‌هایی همچون ایران‌خودرو است.

وی ضمن تبریک هفته خبرنگار خواستار تعامل اصحاب رسانه برای رفع مشکلات مهم این شرکت شد و به مشکل قطعی برق و در نتیجه تعطیلی سه روز در هفته شرکا و خسارات بالا شد.

رئیس هیات مدیره شرکت فولادین ذوب آمل با بیان اینکه باوجود قطعی برق، حقوق پرسنل تمام و کمال حتی برای روزهای تعطیل پرداخت می‌شود، مشکلات برق را ناشی از بحران موجود در مدیریت برق استان دانست.

روشن همچنین به مهمترین مشکل این شرکت یعنی بر زمین ماندن تعهد برای تولید قطعات به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان ایران خودرو و ساپکو اشاره و عنوان کرد که قطعات تولیدی آماده تحویل هستند اما تحویل‌گیرنده پای کار نیست.

به گفته وی این مشکل در محضر شهید جمهور مطرح شد و بنا بر جدیت در پیگیری، بازدید نمایندگان شرکت‌های مذکور را در پی داشت اما بعد از شهادت ایشان فراموش شد، از این رو از خبرنگاران تقاضای پیگیری داریم.

در ادامه این تور بازدید از بخش‌های مختلف فولادین ذوب آمل انجام شد، همچنین خبرنگاران از آزمایشگاه شرکت بازدید کرد.

*برنامه تولید کنسرو گوشتی دلوسه

در بخش دیگری از برنامه، خبرنگاران از شرکت دلوسه یا همان آسیباب طلایی با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت بازدید کرده، جالب‌ترین بخش بازدید از خط تولید و نیروهای مشغول بسته‌بندی انواع سُس بود.

بعد از آن آقای قربانی مدیر تولید شرکت دلوسه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به تولید انواع سرکه، سُس‌‌های سرد و گرم، ترشیجات، شوریجات و کنسرو برای سراسر کشور و حوزه خلیج فارس، ترکیه و روسیه از وجود ۴۰۰پرسنل مستقیم و هزار نیروی غیرمستقیم فعال خبر داد.

همچنین آقای کاظمی مدیر اداری و منابع انسانی شرکت دلوسه آمل؛ کمبود منابع انسانی را از جمله موانع پیش روی توسعه شرکت اعلام و به مشکل قطعی برق اشاره کرد.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه شرکت با تولید کنسروهای گوشتی، تاکید کرد که تنها مرکز تولید محصولات دلوسه در شهرک صنعتی آمل مستقر است و در استان‌های دیگر شرکت پخش فعال داریم‌.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *