اخبار استان 21 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

موکب دانایی حال و هوای تازه به سواحل مازندران داد

در تب و تاب سفر به پیاده‌روی اربعین و فعالیت‌های مواکب دانایی در سواحل مازندران حال و هوایی تازه ای برای مسافران فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، تفرجگا‌‌ه‌های شهرهای مختلف استان این روزها میزبان برگزاری یک رویداد فرهنگی هستند، موکبی که کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را دور هم جمع و قاب هنری زیبایی ترسیم کرده است.

در روزهایی که مواکب مذهبی در حال اعزام به سفر اربعین هستند، مواکب دانایی در سطح استان برپا شده که خدماتی نظیر مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، جمع خوانی، معرفی کتاب‌های جشنواره رضوی، برپایی نمایشگاه کتاب، شعرخوانی، بازی برای کودکان و اهدای جوایز را ارائه می‌دهد.

به گفته سکینه خاتون مهدیان پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، برنامه “موکب دانایی” تاکنون در اکثر شهرستان‌های استان و برخی برای چندمین بار از شروع ماه محرم آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد.

این برنامه در هر شهر از جذابیت‌های خاص خود با استفاده از ظرفیت‌های همان شهر برخوردار است، مثلا در مرکز استان، بحث معرفی کتاب توسط خانم پرنیا شعبانی مربی طرح تابستانه هم در ساحل و هم در پارک ملل ساری برای دومین بار برگزار می شود.

a

برگزاری مسابقاتی همچون؛ طناب‌بازی، ماروپله و دیگر مسابقات بومی محلی نیز فضا را از حالت یکنواختی و خسته‌کننده خارج و مخاطبان زیادی را جلب میکند.

گفتنی است: موکب دانایی سن و سال نمی‌شناسد و به همه مردم از هر گروه سنی که باشند خدمات ارائه می‌کند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *