اخبار استان 15 مرداد 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رقابت ۸۱۰ دانش‌آموز دختر مازنی در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران رقابت ۸۱۰ دانش‌آموز دختر مازنی در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برگزیده دختر سراسر کشور خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین، سعید کمالی در نشست خبری با محوریت برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برگزیده دختر سراسر کشور که در دانشگاه علوم پزشکی مجتمع پیامبر اعظم ساری برگزار شد، به شرکت حدود ۸۱۰ نفر از دختران مازندرانی برای شرکت در چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور اشاره کرد.

وی از تشکیل ۱۴ کمیته مختلف برای برپایی این مسابقات خبر داد و گفت: ۳۰ تن از داوران برجسته در این مسابقات کار قضاوت را در دو بخش آوایی و پژوهشی بر عهده دارند.

کمالی خاطرنشان کرد: رقابت‌ها در بخش آوایی؛ قرائت تحقیق، قرائت، ترتیل، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، حفظ کل و دعاخوانی و در بخش پژوهش؛ مفاهیم قرآنی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، احکام و انشای نماز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هدف از برگزاری این مسابقات را آماده کردن فرزندان جامعه برای ورود به اجتماعات بزرگ‌تر با رویکرد تعلیمی و تربیتی عنوان و تاکید کرد: امیدواریم با جریان‌سازی از این رویداد بزرگ فرهنگی بهره‌ ببریم.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *