اجتماعی 09 مرداد 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جنگلبانان ایثارگران بی‌نام و نشان هستند

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری: جنگلبانان؛ ایثارگران بی نام و نشانی هستند که تعلق خاطر خاصی نسبت به عرصه‌های ملی دارند و شبانه روز برای حفاظت از عرصه‌های ملی تلاش می‌کنند.

به گزارش طاهر آنلاین، مهندس موسی مقیمی مهر سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری در پیامی ۹ مرداد روز جنگلبان را به محافظان طبیعت و مدافعان امنیت زیستی تبریک گفت.

پیام سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری به مناسبت ۹ مرداد روز جنگلبان به شرح زیر است؛

جنگلبانان حافظان منابع طبیعی هستند که با سپر کردن خود از ریشه‌ها و شاخ و برگ‌های درختان حفاظت می‌کنند تا نکند درختی از خانواده جنگل کم شود، منابع طبیعی آسیب ببیند و آتشی به جان سبزه‌ها بیفتد.

دستان جنگلبان و جنگلدار، معجزه حفظ این سرزمین است. اگر هوایی هست برای نفس کشیدن و اگر خاکی هست که درخت را در آغوش بفشارد و از رها شدن آن جلوگیری کند، به خاطر قدرت دستان جنگلبان است که با هر ناملایمتی سر کرده،‌ با هر حریقی  برای ماندگاری جنگل ها تلاش کرده، با هر کم و کاستی در جای خود مانده است.

جنگلبانان؛ ایثارگران بی نام و نشانی هستند که تعلق خاطر خاصی نسبت به عرصه‌های ملی دارند و شبانه روز برای حفاظت از عرصه‌های ملی تلاش می‌کنند و در شرایط آب و هوایی سخت با امکاناتی محدود حفاظت از جنگل ها، مراتع و عرصه‌های منابع طبیعی را بر عهده دارند
.
منابع طبیعی انفال بوده و متعلق به همه مردم است و همه در نقش جنگلبان نسبت به عرصه‌های ملی خود متعصب بوده و برای حفاظت از عرصه‌های ملی تلاش می‌کنیم.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگلبان و با آرزوی سلامتی برای جانبازان محافظ منابع طبیعی و توفیق برای همکاران سخت‌کوش و محافظان منابع طبیعی در سراسر کشور، اینجانب روز ۹ مرداد روز جنگلبان را به همکاران پرتلاشم در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری و خانواده بزرگ سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و همه حافظان طبیعت تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *