ساری 06 تیر 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

آموزش یگان‌های ویژه پاسداران کشور در ساری

کارگاه آموزشی یک روزه روسای بازرسی یگان های ویژه پاسداران کشور در شهرستان ساری برگزار گردید .

به گزارش طاهر آنلاین، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران که در راستای تبیین برخی مواد حقوقی در این همایش به عنوان سخنران حضور یافت، ضمن تاکید بر حفظ پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی قضایی و حقوقی تاکید کرد : طبق کلام مقام معظم رهبری نیروهای مسلح باید مجهز به علم و تقوی الهی باشند تا برای نظام کارآمد و مفید باشد.

این مقام قضایی افزود : مطلع بودن هر پرسنل به دانش حقوقی، میتواند نقش بسزایی در موفقیت و به سرانجام رسیدن ماموریت ها داشته باشد و این موضوع به قدری مهم است حتی جا دارد بین دو نماز در کنار طرح مسائل احکام، روزی یک مسئله حقوقی برای کارکنان گوشزد و مرور گردد.

زارعی در ادامه با اشاره به نحوه ی تحویل و تحول کالا و یا اقلام نظامی در پادگانها افزود : حتما در هنگام تحویل گرفتن اقلام بر حسب اطمینان به طرف مقابل، از شمارش دقیق و کیفیت آن غافل نگردید، که همین غفلت ها پرونده ها را بیشتر در سازمان قضایی مفتوح می نماید و باعث گرفتاری چندین نفر میشود.

این مقام قضایی در ادامه برخی جرائم شایع که تهدید کننده نیروهای مسلح است را به همراه مجازات های پیش بینی شده توسط قانونگذار، به صورت کامل تشریح و در انتها نیز پاسخگوی شبهات حقوقی حاضران بود.

گفتنی است تنی چند از کارکنان ساعی کشوری نیز با حضور رئیس سازمان قضایی مازندران، سردار کتولی نژاد معاون اجرایی بازرسی کل فراجا و سرهنگ کلانتری رئیس بازرسی یگان ویژه فراجا مورد تقدیر قرار گرفتند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *