ساری 07 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شهید رئیسی محور خدمت خالصانه را رقم زد

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر شهید سلیمانی محور مقاومت و دفاع جانانه را رقم زد شهید رئیسی خدمت خالصانه و خستگی ناپذیر را رقم زد‌.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه ساری جواد خسروی هادی و کارشناس مسائل سیاسی در جمع پایوران و سربازان این ناحیه گفت :کودتای ۲۸ مرداد سال۳۲ گواه خوبی است بر اینکه دشمنی و نزاع آمریکا با ایران مربوط به قبل انقلاب است.

جواد خسروی در ادامه افزود : دولت ملی مصدق برآمده از خواست ملت بود اما منافع آمریکا را تامین نمی کرد و بعد از سرنگونی مصدق شعار مرگ بر آمریکا اولین بار در تاریخ ۱۶آذر سال۳۲ در دانشگاه تهران سر داده شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما تا دیروز با سلاح بر سر مستعمرات خود حکومت میکردند و امروز هم با ایجاد جنگ ونزاع در دنیا به دنبال تجارت خون هستند اذعان کرد: امروزه دشمنان با سلاحی به نام فضای مجازی “که برای خود و فرزندانشان در نحوه استفاده از آن قانون تعیین میکنند” منافع خود را دنبال می کنند و بدنبال این هستند تا اختیار شناخت،شعور و معرفت ما را سلب کنند.

خسروی در ادامه گفت : ملاحظات امنیتی پایگاه نظامی نواتین رژیم صهیونیستی از کاخ کرملین و کاخ سفید بالاتر است اما موشکهای ایرانی حتی با اطلاع قبلی باز هم به اهداف تعیین شده اصابت کرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت : مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عرصه های مختلفی را معرفی می کنند که در آن صحنه چالش،مشکلات و نارسایی کشور را به چشم اسفندیار تعبیر میکنند که مربوط به مسائل اقتصادی است با این توضیح که دستاوردها و تجربه پیشرفت دفاعی نظامی باید در عرصه اقتصادی پیاده سازی و اجرایی گردد که این امر با اتکا به همت جوانان خلاق ،انقلابی و پای کار قابل دستیابی است.

وی در خاتمه با اشاره به خدمات ارزنده دولت شهید رئیسی خاطرنشان کرد: رئیسی اگر شهید نمی شد اقدامات شایسته دولت او دیده نمی شد،اگر شهید سلیمانی محور مقاومت و دفاع جانانه را رقم زد شهید رئیسی خدمت خالصانه و خستگی ناپذیر را رقم زد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *