اخبار استان 05 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای رویداد صعود در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران از اجرای رویداد صعود در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران در گام اول خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین، حجت الاسلام محمد ترابیان امروز شنبه پنجم در نشست مطبوعاتی و آیین رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی هنری صعود که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، از تشکیل ستاد اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به وجود هزار و ۲۱۹ کانون فرهنگی و هنری در مازندران در گام اول برای اجرای این طرح در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد برنامه‌ریزی شد‌.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی برای اجرای طرح صعود، افزود: رقابت‌ها در این رویداد در رشته‌های قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سرود، سواد رسانه‌ای، اردو، تئاتر، موبایل گرافی، داستان‌نویسی، طراحی پوستر، تدوین و خبرنگاری طی ۶ مرحله انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه شرکت در کلاس‌ها و اجرای برنامه‌های مسجدی در این رویداد داوطلبانه و جهادی است، عنوان کرد: شعار “محله با نشاط، مسجد با طراوت و تربیت نیرو” برای رویداد صعود و در راستای کادرسازی برای مساجد درنظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران همچنین خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی استان مشارکت در این طرح توجیه خواهند شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *