سیاسی 14 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای بیش از ۸۰ برنامه دهه فجر توسط سپاه شهرستان میاندورود

فرمانده سپاه شهرستان میاندورود از برگزاری ۸۰ عنوان برنامه در دهه فجر جاری خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی در حقیقت پاداش بزرگ الهی برای تبعیت از ولایت بوده است که ارزانی خلایق عالم از پهنای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی تبلیغات سپاه میاندورود، سرهنگ جواد کردان فرمانده سپاه شهرستان میاندورود در جمع خبرنگاران همزمان با دهه مبارکه فجر ۱۴۰۱، اظهار کرد: این نعمت بزرگ الهی تا زمانی که ولایت پذیری و ولایتمداری وجود دارد، پا برجاست و البته خداوند متعال اراده نمود تا حکومت مستضعفان شکل گیرد و پا برجا بماند.

وی افزود: شرط مهم این امر تداوم بصیرتی است که در سال 57 ظهور و بروز نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بخوبی واقف بر این امر هستند و در صحنه های مختلف سعی دارند بین مردم و ولایت جدایی بیفکنند و به همین دلیل فتنه های پشت هم در عرصه های مختلف بر پایه دروغ و تهمت و نفوذ ایجاد می‌کنند.

کردان بیان داشت: مردم ولایی و انقلابی ما فتنه ها را به مدد الهی پشت سر می‌گذارند.

فرمانده سپاه شهرستان میاندورود ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این ایام مهمی در تاریخ اسلام می باشد که سپاه شهرستان میاندورود با همت مردمی و بسیج این شهرستان برنامه های مختلفی دارد.

فرمانده در پایان تعداد برنامه های این نهاد را: حدود 80 برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تبیینی اعلام کرد.

کردان افزود: سایر موضوعات مربوط به بسیج و 130 برنامه شهرستانی را که با همکاری سایر دستگاه های دولتی تدارک دیده است، بسیج مشارکت خواهد داشت.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *