اخبار استان 08 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تقدیر معاون وزیر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تقدیر کرد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در گردهمایی بزرگ مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در اصفهان برگزار شد، غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به دلیل کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.

در این تقدیر نامه آمده است:
جناب آقای سید حسین درویشی مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران
با سلام| نیک می‌دانیم موفقیت، بالندگی و پویایی هر سازمان حاصل تفکر سازنده و تلاش پیگیر نیروی انسانی شاغل در آن مجموعه است، بدین وسیله از خدمات و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران محترم استان در کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و دستگاه های اجرایی استان مازندران در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تشکر و قدردانی می نمایم.

از درگاه حضرت باریتعالی برای همه همکاران محترم در سایه وفاق و همدلی، توفیق بیش از پیش در راستای ایجاد نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی را مسئلت دارم.
غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *