اخبار استان 05 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حماسه ۶ بهمن هویت مردم انقلابی مازندران است/ ضرورت حرکت به سمت مستندسازی

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه ۶ بهمن هویت مردم انقلابی مازندران است، باید برای جاودانگی و ماندگاری به سمت مستندسازی، تهیه فیلم و چاپ کتاب حرکت کنیم.

به گزارش طاهر آنلاین، سردار حسین معروفی امروز در برنامه بزرگداشت حماسه ۶بهمن آمل که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۶ بهمن هویت مردم انقلابی مازندران است، باید برای جاودانگی و ماندگاری به سمت مستندسازی، تهیه فیلم و چاپ کتاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال همراهی مردم کشور به آمل رفت، افزود: اما اقتدار و بصیرت مردم مازندران و آمل توطئه آنان را خنثی کرد و این بیداری دیار علویان در مقابل منافقین تاریخ‌ساز شد.

سردار معروفی ادامه داد: زمان انقلاب همه مردم از اقشار مختلف به صحنه مبارزه‌ آمدند و رژیم طاغوت را نابود کردند، در جنگ تحمیلی نیز دشمن با تمام قوا وارد عرصه جنگ شد که همه اقشار تحت امر امام راحل پای انقلاب نظام و دین ایستادند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در اتفاقات اخیر عده‌ای با سکوت و برخی با بی‌تدبیری در حق انقلاب و شهدا ظلم کردند اما بدانیم شهدا مرکز ثقل وحدت و اقتدار حکومت اهل بیتی ما هستند.

این مسئول بسیجی خاطرنشان کرد: در جنگ نابرابر تحمیلی از روز اول تا آخرین روز جنگ با دستانی خالی از مرز دفاع کردیم و توانستیم با توکل الهی، رهبری امام و وحدت مردم با رزمندگان پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمن تفرقه افکنی در کشور بود، عنوان کرد: اما انقلاب ما که انقلابی عاشورایی است حول محور ولایت و حجت خدا اجازه دخالت اشرار و دشمن را نداد و نخواهد داد.

سردار معروفی تاکید کرد: سپاه مانند سردار سلیمانی جان فدای ملت است و هرگز از هیچ گونه تحریم وتهدیدی نمی‌ترسد، نمونه حماقت اروپا تحریم سپاه است، سپاه در تمام زمینه‌ها درفضا، موشک‌ و منطقه مقتدرانه حضور دارد، سپاه سنگر مستحکم انقلاب و جان پناه ملت بزرگ ایران است و در تمام عرصه‌ها همگام با مردم تکیه‌گاهی برای مردم است.

*مقاومت مردم آمل موجب شکست کمونیست‌ها و تقویت جبهه مقاومت شد

همچنین آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مقاومت مردم آمل مقابل گروهک اشرار و متجاوز موجب شکست کمونیست‌ها و تقویت جبهه مقاومت شد و در ایامی که دشمن در جنگل لانه کرد ۱۷۱ شهید از سراسر استان مازندران تقدیم انقلاب شد در نتیجه این امر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

وی افزود: گروهک‌های تروریستی گمان کردند می‌توانند شهر را فتح کنند اما با سنگر عظیم مردم مواجه شدند درنتیجه در این عملیات با شکست مواجهه شدند.

محمدی لایینی با بیان اینکه یکی از برجستگی ‌های استان مازندران داشتن مردم انقلابی و ولایی است، تاکید کرد: دشمنان خیال خام ضربه زدن به کشور و ملت ما را از خود دور کنند و بدانند ملت ایران بر عهد و پیمان و میثاق الهی پایبند و ثابت قدم خواهند ماند.

محمدی لائینی ادامه داد: مردم ما در تهاجم های خارجی و فتنه‌های داخلی استقامت، پایبندی وفا داری خود را به انقلاب و نظام نشان دادند و خوش درخشیدند.

نماینده ولی فقيه در مازندران بیان کرد: اعمال انسان از گذشته سرچشمه می گیرد و بر اعمال آینده نیز تاثیر دارد در نتیجه در سیر اجتماعی نیز باید حواسمان به آثار و رفتارمان باشد

امام جمعه ساری تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران در تمام عرصه‌ها در مقابله با دشمنان از انقلاب دفاع کردند و این امر محاسبات دشمن را به هم ریخت درنتیجه اکنون با نقشه های گوناگون تلاش دارد به انقلاب آسیب وارد کند.

وی افزود: کشاورزان و باغداران مازندران نقش مهمی در تولید محصولات باغی دارند که انتظار داریم دولت ومسئولین به مشکلات باغداران رسیدگی کنند.

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *