اخبار استان 03 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رزمایش ملی جهادگران فاطمی خاص قشر مداحان و هیئات مذهبی در مازندران برگزار خواهد شد

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلای مازندران از برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی مرحله دوم خاص قشر مداحان و هیئات مذهبی کشور با عنوان میاندران خدمت در مازندران خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از فارس، بلال زاهدی، اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام ماه مبارک رجب و در آستانه ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) رزمایش ملی جهادگران فاطمی مرحله دوم خاص قشر مداحان و هیئات مذهبی کشور با عنوان میاندران خدمت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از هفتم الی چهاردهم بهمن ماه به‌صورت جمعه تا جمعه در سراسر کشور میشود، افزود: ان شالله روز ششم بهمن همزمان با حماسه مردم آمل افتتاحیه این رزمایش در استان مازندران و به میزبانی سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مازندران از ساعت ۹صبح در حسینیه عاشقان کربلا در شهر ساری برگزار میشود.

بلال زاهدی گفت: رزمایش کمک مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای بروز و ظهور ویروس منحوس کرونا بوده که نهضت ملی کمک مومنانه با عناوین مختلف مواسات و احسان برگزار شده، هیئات مذهبی و مداحان هم همزمان و همگام با همه اقشار جامعه و مردم همیشه در صحنه کشور اقدامات خوبی را انجام داد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلای مازندران یادآور شد: از جمله پویش‌هایی که توسط مداحان و هیئات مذهبی دنبال شده بحث آزادسازی زندانیان، اطعام و نذری غذای گرم در ایام عیدها و شهادتهای اهل بیت (ع)، برپایی مواکب، پیگیری پویش میوه و آبمیوه برای کادر درمان، شیفت ایثار برای حضور و کمک به کادر درمان در بیمارستانها، تهیه جهیزیه، اهدای بسته معیشتی به مداحان، توزیع لوازم التحریر، نذر نان و خرما و اتفاقات خوب و مبارک دیگری بوده است که اجرا شد.

این مسئول عنوان کرد: در همان هفته پویش “هر هیات پنج بسته” به عدد ۲هزار بسته معیشتی در سراسر مازندران برگزار و توزیع میشود؛ همچنین توزیع ۲هزار قرص نان در ایام ولادت امیرالمومنین (ع)، اهدای خون باتوجه به نیازی که امروز کشور دارد انجام خواهد شد.

وی از افتتاح دو خانه محروم و یک پایگاه اورژانس به همت هیئات مذهبی در این هفته در مازندران خبر دادو تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ هیئاتی که به لحاظ کمی بهترین اقدامات را داشتند از ۱۰ هیات برادر و یک هیات خواهر تجلیل خواهد شد، از یک چهره شاخص هم که در رسیدگی به امور پیرغلامان تلاش کردند در این مراسم تجلیل خواهد شد‌، از خانواده دو شهید جهادگر به نامهای شهیدان مصطفی نوروزی و احمد صالحی مله هم در آن مراسم تقدیر و تکریم خواهد شد.

زاهدی در پایان اعلام کرد: در کنار برگزاری این مراسم یک نمایشگاهی شامل پنج غرفه برادران و یک غرفه خواهران از ابتکارات و خلاقیت‌های جامعه مداحان دائر خواهد بود و اقدامات را به نمایش خواهند گذاشت.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *