اقتصادی 03 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جزئیات جدید از کالابرگ الکترونیک در کشور

مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار در استان هرمزگان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند کالاهای اساسی را به قیمت ثابت و با اعتبار یارانه، یک ماه زودتر خریداری کنند.

به گزارش طاهر آنلاین، حمید فرداد خاطرنشان کرد: در این طرح، خرید اقلام اساسی به نحوی است که سهم پرداختی خریدار از قیمت کالا توسط آن‌ها با استفاده از کارت ملی یا به صورت نقدی پرداخت شده و مابه‌التفاوت آن با قیمت روز اقلام سبد مرجع از محل اعتبار آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت استفاده از اعتبار تخصیصی، میزان استفاده شده از این اعتبار از یارانه خانوار کم‌شده و مانده آن در زمان واریز نقدی یارانه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

فرداد افزود: در مورد کالاهای مشمول طرح، الزامی به خرید یک نشان تجاری خاص نیست و افراد می‌توانند از گروه کالایی اعلام شده از هر نشان تجاری دلخواه خرید خود را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که شرکت در این طرح برای فروشندگان نیز اختیاری است، گفت: فروشندگان چهار صنف خواربار، لبنیات، پروتئین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، می‌توانند با مراجعه به نرم افزار «بازار» و «مایکت» یا از طریق درگاه الکترونیکی shoma.sfara.ir نسبت به نصب برنامه کاربردی «شما» و ثبت‌نام از قسمت پنل فروشنده به سامانه متصل شوند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *