اخبار استان 20 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۴۰۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران/رونمایی از ۲۰اثر بومی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، حدود ۴ هزار عنوان کتاب در معرض دید بینندگان قرار می‌گیرد، و از ۲۰ اثر بومی مازندران رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، حسین جوادی امروز در نشست خبری نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، ضمن تسلیت ایام شب‌های قدر، با بیان اینکه جای نمایشگاه کتاب در مازندران خالی بود، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران با ۴۰ غرفه در تاریخ ۲۷ الی ۳۱ فروردین ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار ۱۳ ناشر استانی از ۴۲ نمایندگی انتشارات خوب و معتبر به تعداد حدود ۴ هزار عنوان کتاب طراحی شده که در معرض دید بینندگان قرار می‌گیرد.

جوادی رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب فرهنگ بومی استان و تقدیر از نویسندگان، برگزاری همایش تجلیل از ناشران فعال مازندران، تدارک چهار کارگاه تخصصی تولید محتوا، ویراستاری، طراحی و چاپ کتاب و رونمایی از تمثال شهید شاخص قرآنی “شهید موسی نظری” را از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد‌.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد:همچنین جشنواره قرآنی بهار در بهار به همت سازمان تبلیغات اسلامی، مسابقه بزرگ فرهنگی مصباح و جشن بهار ویژه دانش‌آموزان دختر با محوریت فضای مجازی توسط آموزش و پرورش، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی و برنامه کتابت وحی در این نمایشگاه برگزار خواهند شد.

این مسئول با اشاره به جزییاتی از غرفه‌های نمایشگاه، عنوان کرد: غرفه عفاف و حجاب، غرفه بازی‌های رایانه‌ای، غرفه کتابخوانی رضوی، غرفه مسجد جامعه‌پرداز با حضور راوی محفل ادبی، غرفه عفاف و حجاب و غیره در این نمایشگاه کتاب برپاست.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فقط برای نمایش کتاب‌ها نیست، یادآور شد: در نمایشگاه کتاب مازندران برای تمام سنین برنامه طراحی شده و به‌دلیل برگزاری در ماه مبارک رمضان تدارک افطاری ساده نیز دیده شده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *