اخبار استان 29 شهریور 1403 - 16 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یادواره شهدای قرآنی در مازندران برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری یادواره شهدای قرآنی در استان خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین،حجت الاسلام شریف تبار صبح امروز در جمع اعضای ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای مازندران در مهرماه و تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجامع مردمی وابسته در جهت باشکوه تر شدن این کنگره ، افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا ، جانی دوباره به فرهنگ ایثار و شهادت می دهد و رویداد جدیدی در ذیل این کنگره ها بوجود خواهد آمد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ شهید قرآنی در استان شناسایی شد ، خاطر نشان کرد : طبق آمار و ارقام موجود ، در بین استان های کشور، افتخار رتبه برتر برگزاری یادواره های شهدا در شهرها روستاهای ایران اسلامي به استان مازندران تعلق دارد که نشان از ارادت ویژه و همت مردم ولایتمدار و لاله خیز این استان شهیدپرور به فرهنگ مقاومت و شهادت دارد.

این مسئول فرهنگی استان در ادامه به مسئله توسعه مخاطب در برنامه ها و یادواره های شهدا اشاره کرد و بیان داشت: مشاهده های میدانی و رسانه ای که امروز در جامعه شاهد هستیم تنوع مخاطب با ظواهر گوناگون در برنامه های مناسبتی در هیئات مذهبی و یادواره های شهدا است که نشان از جنبه های متعالی و انسانی این جمع ها است و باید از این ظرفیت عظیم در جهت کم کردن فاصله های اعتقادی بین نسل‌ها و همچنین آسیب هاي اجتماعي بیشتر بهره برد.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید براینکه نکته که نباید از قصه روایت ها غافل شد ، تصریح کرد: موضوع نشر در کنگره ها و همچنین بهره گرفتن از جمع های بانوانی در بیان روایت دفاع مقدس از جمله مسائل مهم و قابل اجرا و پیگیری است که بیشتر مورد توجه باید قرار بگیرد.

این نشست باحضور حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی و تبلیغی ، حجت الاسلام رمضانی رئیس اداره امور قرآنی، باقری رئیس شورای هیئات مذهبی ، محمد رضا کامیاب مدیر مجمع موسسات و کانون‌های فرهنگی تبلیغ و ….. در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *