اخبار استان 18 شهریور 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسب رتبه عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ارزیابی نماز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از کسب رتبه عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ارزیابی نماز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سعید کهن سال شنبه ۱۸ شهریورماه طی گفت و گویی اظهار کرد:گفت: با عنایت به تحقق و عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز و بر اساس دستورالعمل ستاد اقامه نماز بنیاد مرکز و استانداری مازندران، ستاد اقامه نماز این اداره کل اقدام به اجرای برنامه های نمازی در بخش تبلیغی، تمهیدی و … در سال ۱۴۰۱ کرده است.

کهن سال افزود: بر اساس مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده نماز در سال ۱۴۰۱ و بررسی یافته های ارزیابی ستاد اقامه نماز، امتیاز این دستگاه در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز ۹۸۴ و با نمره توصیفی عالی ( شایسته تقدیر ویژه ) شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: ۲۲ شهرستان مازندران ضمن اجرای برنامه های نماز، سامانه سجاده نماز را با کسب امتیاز بالا در قالب مستندات توافق نامه نمازی با ستاد اقامه نماز بارگذاری کردند.

کهن سال تصریح کرد: این دومین سال پیاپی است که ستاد اقامه نماز بنیاد مازندران در میان دستگاه های اجرایی استان و بنیاد موفق به کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر ویژه می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امروز همه ما باید جزو مروجین فرهنگ نورانی نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ حجاب اسلامی در جامعه اسلامی باشیم و به وصایای شهدا در این رابطه عمل کنیم.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *