اخبار استان 10 شهریور 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسب رتبه برتر توسط بنیاد شهید مازندران در جشنواره شهید رجایی

بنیاد مازندران در جشنواره شهید رجایی در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه برتر شناخته شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران تقدیم شد.

به گزارش طاهر آنلاین،  در جشنواره شهید رجایی استان که پیش از ظهر امروز هشتم شهریور ماه با حضور استاندار مازندران، مسئولین ارشد استانی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان برگزار گردید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری مازندران در مجموع بر اساس شاخص های اختصاصی و عمومی در میان دستگاههای اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر انتخاب و لوح تقدیر توسط یوسف نوری استاندار مازندران به سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اهدا گردید.

بر اساس نتایج ارزیابی انجام گرفته،بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش  شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر در استان مازندران شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دریافت لوح تقدیر به عنوان دستگاه برتر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر و آیت اله رئیسی، طی گفتگویی، اظهار کرد: کسب این عنوان و موفقیت حاصل همدلی، هم افزایی، همفکری، تلاش و کوشش تمامی همکاران خدوم و فرهیخته بنیاد مازندران است.

کهن سال افزود: شهدا همیشه و در همه حال ناظر بر رفتار و کردار ما هستند، نگاه ما رضایت شهدا و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است، خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از عنایات شهدای والامقام بوده که شامل همه خادمین در بنیاد مازندران شده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *