آمل 25 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیشرفت ۷۵درصدی عملیات چاه در معلم کلا و کمدره آمل

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با اشاره به پیشرفت ۷۵درصدی عملیات احداث چاه جدید در مجتمع آبرسانی معلم کلا و کمدره در شهرستان آمل گفت: با اتمام این طرح ۷۰۶۰ خانوار از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش طاهر آنلاین، بهزاد برارزاده در بازدید از عملیات حفر این چاه اظهار داشت: روستاهای وسطی کلا ، آهنگرکلا ، مزرس ، شهنه کلا ، کم کلا ، معلم کلا ، بزمینان ، کنسی ، کمدره ، زوارک ، زیارو ، رودباردشت و ترک کلا با جمعیتی بالغ بر ۷۰۶۰ خانوار تحت پوشش مجتمع معلم کلا و کمدره قرار دارد.او با بیان اینکه در حال حاضر آب این روستاها از طریق ۶ حلقه چاه با آبدهی ۷۳ لیتر بر ثانیه تامین می شود افزود: نیاز آبی این روستاها بالغ بر ۹۵ لیتر بر ثانیه پیش بینی می شود که با راه اندازی چاه جدید ، ساکنان این مناطق به آب شرب پایدار دست می یابند.

او میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را ۷۵ درصد عنوان و تصریح کرد: در این طرح تاکنون ۱۱کیلومتر لوله گذاری شبکه و خط انتقال ، حفر ۲ حلقه چاه عمیق، یک واحد ایستگاه پمپاژ و مخزن زمینی به حجم ۱۹۰۰ مترمکعب به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفامازندران ادامه داد: اقدامات باقی مانده شامل ۱۵ کیلومتر لوله گذاری شبکه، تجهیز یک حلقه چاه حفرشده ، تکمیل عملیات احداث ایستگاه پمپاژ ، احداث سه باب مخازن زمینی مجموعاً به حجم ۸۰۰ مترمکعب و خط انتقال به طول ۳ کیلومتر می باشد که درحال اجراست.

برارزاده قرارداد اجرای بخشی از این طرح شامل عملیات تجهیز چاه حفر شده و محوطه سازی و ساختمان جانبی، اجرای ۹۰۰ متر خط انتقال را ۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *