ساری 03 شهریور 1403 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پوشش گسترده شهرداری فریم باوجود امکانات محدود/ این شهرداری ایستگاه اطفای حریق ندارد

شهردار بخش فریم دودانگه ساری با بیان اینکه این شهر ایستگاه اطفای حریق ندارد، از اخذ یک خودروی زباله ۸تنی خبر داد و گفت: پوشش روستاهای اطراف را با وجود امکاناتی که کامل نیست با جان و دل انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سید منصور کاظم‌زاده شهردار فریم امروز شنبه سوم شهریور ماه در نشست خبری شهرداری فریم با اصحاب رسانه بخش دودانگه ساری که باهدف تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: از ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ که وارد شهرداری شدیم به همت اعضای پنج نفره شورا بدهی‌ها را صفر و مشکلات موجود حل شد.

وی با اشاره به انجام بیش از ۱۰۰فعالیت توسط شهرداری فریم در طول سه سال گذشته، افزود: متاسفانه انتقادات ناعادلانه در فضای مجازی همواره وجود دارد در حالی که عملکردها در واقعیت متفاوت است.

کاظم زاده در ادامه به احداث دو دیوار حفاظتی در میدان جعفرکلا، انجام بحث آسفالت با کمک بسیج سازندگی، اخذ سهمیه ۱۳۶تن قیر جدید، اخذ یک خودروی زباله جدید ۸تنی با حداقل قیمت و اقدامات دیگر انجام شده توسط شهرداری فریم اشاره کرد.

شهردار فریم یادآور شد: حرکت ما شهری است، درب این شهرداری به روی همه باز است، پوشش روستاهای اطراف را با وجود امکاناتی که کامل نیست با جان و دل انجام می‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه این شهرداری مجهز به ایستگاه اطفای حریق نیست، عنوان کرد: شهرداری فریم با در دست داشتن تنها یک خودروی آتش‌نشانی دارد اما پوشش گسترده‌ای دارد.

*ضرورت ایجاد رابطه تنگاتنگ با خبرنگاران

همچنین مهدی یعقوبی رئیس شورای شهر فریم خاطرنشان کرد: خبرنگاران با قلم‌های خود در برابر جنگ نرم دشمنان ایستاده‌اند، خبرنگاران در دنیا ضمن آگاه‌سازی از وقایع، بهایی همچون از دست دادن آرامش و حتی جانشان می‌پردازند.

وی با اشاره به سوگند خداوند به قلم و اهمیت بالای قلم، افزود: خبرنگاران اغلب افرادی هستند که در صحنه‌هایی حضور پیدا می‌کنند تا به ماموریت خود برای آگاه‌سازی عمل کنند.

یعقوبی بیان کرد: خبرنگاری به‌معنای مطالبه‌گری و پیگیری حقوق عمومی است، خبرنگاران با قلم‌های تیز و بیدار مسئولین را به پاسخگویی وادار می‌کنند، متاسفانه ما نتوانستیم از ظرفیت‌های منطقه خودمان استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر فریم هدف از برگزاری این جلسه را تعامل بیشتر با خبرنگاران اعلام کرد و گفت: ایجاد یک رابطه تنگاتنگ برای مفید بودن در حل مسائل بخش فریم خواسته ماست، توقعمان این است که این جلسه خروجی خوبی داشته باشد.

*آسفالت کامل حیاط دو مدرسه در دودانگه

میرحمدی رئیس آموزش و پرورش بخش فریم دودانگه ساری، اظهار کرد: مسئولین دودانگه مظلوم هستند چرا که از بین اقدامات گسترده شاید چند نقص کوچک وجود داشته باشد که همان را بُلد می‌کنند، گاه اخبار کذب است و صرفا در فضای مجازی در پی اعتراضی هیجانی درج شده است.

وی از دریافت ۲۸کامیون آسفالت برای مدارس بخش و آسفالت کامل حیاط مدرسه پهندر و شلدره خبر داد و گفت: این در حالی است که گرفتن یک کامیون آسفالت بسیار سخت است.

میرمحمدی خواستار ایجاد تعامل بیشتر خبرنگاران شد و تاکید کرد: اخبار باید باعث پیشرفت و توسعه منطقه باشد.

گفتنی است: در پایان این جلسه از خبرنگاران حاضر تجلیل و قدردانی شد، بخش دودانگه ساری ۱۴ خبرنگار و عکاس خبری دارد.

تصاویر: ابراهیم فلاح

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *