سیاسی 14 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ولایت‌مداری و انقلابی ماندن از ویژگی مهم مکتب حاج قاسم است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ولایتمداری و انقلابی ماندن از ویژگی مهم مکتب حاج قاسم است، همچنین دفاع از ارزش‌ها و حیثیت اسلام یکی از اهداف مکتب سرباز ولایت بود وجودش و نام او در دشمن رعب ایجاد می‌کرد.

به گزارش طاهر آنلاین، حجت الاسلام حسین طیبی فر در مراسم یادواره شهدای نیروگاه نکا و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم و هم‌رزمانش گفت: نام نیروگاه به عنوان مراکزی که مورد حمله هوایی دشمن قرار گرفت می‌باشد از ذهن مردم ایران بیرون نمی‌رود.

وی افزود: کسی که در مسیر، راه، مکتب حق باشد قطعا عملی که انجام می‌دهد در مسیر حقانیت است برای اثبات حقانیت راه پیامبران شاهد معجزات فراوان بودیم، اقدام و عمل مؤمنان معجزه خداوند است.

طیبی فر گفت: خداوند عنایت و لطفش را در اقدام و عمل قرار می‌دهد این بدان معناست تنها با دعا و نیایش عملی انجام نمی گیرد،انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی ایران یک معجزه بود نظامی با اثبات حقانیت راه، هدایت امام توسط مردم شکل گرفت.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام زمان هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی جانانه از خاک وطن دفاع کردند همچنین حاج قاسم در عملیات‌های مختلف یک لشگر خط شکن در محورهای مختلف حضور داشت.

این مسئول بسیجی تصریح کرد: شجاعت و جسارت داشتن قدرت ویژگی حاج قاسم بود نترسیدن از تهدید و تحریم دشمن و مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت این مرد میدان است، همچنین دفاع از ارزش‌ها و حیثیت اسلام یکی از اهداف مکتب سرباز ولایت بود وجودش و نام او در دشمن رعب ایجاد می‌کرد.

جانشین نماینده ولی فقيه در سپاه پاسداران گفت: دشمن دائش را برای کشور ما ساخت و امکانات زیادی در اختیار آنان قرار داد که توانستند تا ۷۰کیلومتری مرز ایران برسند اما با درایت رهبری و بیداری جبهه مقاومت دشمن اجازه نزدیک شدن به مرز را پیدا نکرد.

طیبی فر گفت: عمق حضور جمهوری اسلامی ایران تا مدیترانه است دشمن اکر بخواهد علیه مردم ایران اقدام کند در یک لحظه در جایگاه خودش منهدم می‌شود و اگر اکنون دشمن اقدامی نمی‌کند و قدرت نفس کشیدن ندارد می‌داند دفاع نظامی ایران بسیار قوی است و با تمام توان و پشتیبانی از کشور دفاع می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقيه در سپاه پاسدارن گفت: هر فرد و مسئولی در هر سنگری برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند سرباز نظام هستند باید با اخلاص و توکل به خدا پشت ولایت فقیه باشیم تا به نظام و انقلاب ما آسیبی نرسد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *