اخبار استان 24 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وعده رفع مشکلات صنفی اصحاب رسانه مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برای رفع مشکلات صنفی اصحاب رسانه اعلام آمادگی کرد و گفت: بیشتر مطالبات رسانه‌ها در داخل استان قابل پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، قاسم عزیززاده گرجی امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران ساری در سالن اجتماعات کارخانه چوب و کاغذ مازندران، با اشاره به فشارها و سختی‌های کار به‌ویژه در رسانه‌های مکتوب، اظهار کرد: رسانه‌ها مظلوم هستند.

وی افزود: بیش از ۸۰درصد مطالبات رسانه‌ها در همین استان حل می‌شود و در این زمینه از هفته آینده آمادگی داریم.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: ما خبرنگاران را درک می‌کنیم، در دنیای امروز چه کسی میتوانست بازتاب مظلومیت مردم غزه را به این زیبایی منعکس کند جز خبرنگاران.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به شهادت ۱۶۵نفر از خبرنگاران غزه در طی این مدت، گفت: ماندگاری لحظات به زحمت خبرنگاران است، یقینا اینها علاقه‌مند و عاشق کارشان بودند و ماندگار شدند.

این مسئول عنوان کرد: صداقت و سلامت از جمله خصایص یک خبرنگار خوب است، انتقاد صحیح، مهربانی را افزایش می‌دهد، به فرموده مقام رهبری رعایت انصاف و عدالت در نقد حتی برای دشمن هم لازم است.

وی با بیان اینکه فعالان عرصه رسانه‌های مکتوب و مجازی نقش موثری در حل مسائل دارند، گفت: آمادگی همه جانبه برای رفع مشکلات صنفی اصحاب رسانه را داریم، هر جا مطالبات صنفی باشد پیگیری جواب می‌دهد.

*برای حمایت از رسانه‌ها هر چه در توان داریم می‌گذاریم

در ادامه احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: تجلیل از مجاهدت‌های عرصه آگاهی‌بخشی جامعه، اصحاب رسانه نشان دادند که پای کار نظام رسالتشان تا سر حد جان ایستاده‌اند.

وی افزود: خبرنگاران منشا بسیاری از تحولات در دنیای امروز بوده و قدرت‌نمایی می‌کنند، جامعه‌ای به اقتدار می‌رسد که رسانه‌ای قوی داشته باشد.

آهنگر با اشاره به شهادت ۴۰هزار نفر بیگناه در غزه، گفت: صهیونیست‌ها در جنگ رسانه‌ای سعی می‌کنند اوضاع را مدیریت کنند و صدای فریاد اعتراض به این رژیم کودک‌کش به صدا درنیاید اما این اعتراض نه در ایران و کشورهای مسلمان بلکه در غرب اروپا به صدا درآمد که نشان از قدرت رسانه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: با حمایت درست از فعالان رسانه‌ای، با درک صحیحی از فعالیت‌های رسانه‌ای باید تلاش کنیم، ما هر چه در توان داریم خواهیم گذاشت.

*محبت و وحدت نیاز جامعه رسانه‌ای است

همچنین عبدالمهدی حق‌شناس ضمن گرامیداشت ۳۳۰عرصه رسانه کشور، اظهار کرد: نیاز ما در جامعه رسانه‌ای محبت و وحدت یا همان حلقه مفقوده است.

وی افزود: استان مازندران در هفته خبرنگار تنها استانی بود که هم برنامه استانی، شهرستانی و شهری داشت، به همت استاندار مازندران مدیران رسانه در دفاتر رسانه‌ای حضور پیدا کردند.

حق شناس خاطرنشان کرد: اخلاق، فقه و انصاف رسانه نیاز است، خبرنگاران دقت کنند نقدها صرف زیرسوال بردن یک مدیر نباشد راهکار ارائه بدهیم و وحدت داشته باشیم، انشالله روزی تیترمان خبر ظهور امام زمان (عج) باشد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از خبرنگاران به‌ویژه پیشکسوتان تجلیل شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *